niedziela, 22 czerwca 2014

Ławka... bench in hall

Cześć,

Dziś będzie post trochę inspirujący, ponieważ ostatnio szukam pomysłów jak urządzić sobie przedpokój i strasznie podoba mi się motyw ławki w przedpokoju. Mam nawet już małe kroczki podjęte w tym kierunku ale jeszcze nie na tyle gotowe by pochwalić się na blogu ale już niedługo być może nastąpi wielka odsłona moich renowacyjnych wytworów i zmian w wystroju domu. Jak narazie wrzucam kilka inspiracji z netu.

Ten pomysł wygląda super, lecz u mnie nie wykonalny jest.







 Najciekawsza jednak jest ta poniżej zainspirowana ze strony http://www.ladyofthehouse.pl/przedpokoj/



Pozdrawiam Wszystkich, którzy mnie odwiedzają i komentują. Ps.dziś świętuje na całego nie robiąc nic, bo cóż można robić w swoje urodziny tylko to na co ma się ochotę.




3 komentarze:

  1. Widzę ze też Ci przypadł do gustu pomysł nr 1. Uwielbiam takie rozwiązanie, ale niestety u mnie też nierealne w wykonaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ławeczka i podusie - rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ławki w przedpokoju zawsze bardzo mi się podobały, to taki fajny klimat, widziałam też taką robioną z dwóch krzeseł i desek, bardzo fajne rozwiązanie, które można samemu zrealizować.

    OdpowiedzUsuń