sobota, 18 października 2014

Królowa Róża... Queen Rose

Cześć.
Być może powinna brzmieć Kula Róża ale jest w całości pokryta różami włącznie z owocami róży.
Zrobiłam ja pod natchnieniem dorabiając płaszcz i umieszczając na wianku by była stabilniejsza. Mam nadzieje ze was zachwyci również tak jak mnie...




















Pozdrawiam Ewa

piątek, 17 października 2014

1 listopad wianek nr 1
...1st november wreath no 1

     Wraz ze zbliżającym się świętem zmarłych zaczęłam kręcić wianki ma tą okazję by mogły zagościć na grobach naszych bliskich. Dziś wianek nr.1. Tak naprawdę nie jestem pewna z czego go zrobiłam bo krzew jest ciekawy bo ma bordowo-czerwony kolor sam w sobie. Być może to dereń a być może dzika malina choć bardziej bym się ku malinie zgodziła. W każdym bądź razie wygląda fajnie.











Pozdrawiam Ewa

środa, 15 października 2014

Ławka- renowacja... Bench-renovation


Dziś mam do pokazania pierwsza prace z moich renowacyjnych doświadczeń. Ławka to tak naprawdę składanka części meblowych.Pewnie każdy pamięta ze w latach 90 były popularne narożniki do kuchni razem ze stołem. U mnie stół już po renowacji.ale pokaże go już razem.z krzesłami. Za to ławka powstała z elementów narożnika.Nie planowałam jej zrobić ale dostałam natchnienia przy robieniu stołu.Szkoda tylko ze nie mam zdjęć całego narożnika. Za to znalazłam na necie coś podobnego z tym ze u mnie góra narożnika była pokryta dwoma rodzajami materiału. Mogę jedynie pokazać co zostało z resztek narożnika który został zdemontowany prze zemnie. Farba - Beckers do mebli a nowy materiał - Allegro

Coś w tym stylu było.


źródło internet

tyle zostało tu można obicie zobaczyć dlatego wrzucam to zdjęcie






















Pozdrawiam Ewa



poniedziałek, 13 października 2014

Szufladowe wyzwanie projektantki Oli


Dzis post krotki. Nie chcialam aktualizowac posta z tym wiankiem a chcialabym zglosic go do wyzwania pazdziernikowego projektantki Oli.Jest to moje pierwsze wyzwanie.Trzymajcie kciuki.
Temat "Więcej słońca jesienią".

I jeszcze jesienna inspiracja projektanki."



a tu mój wianek ponownie








Pozdrawiam Ewa

piątek, 10 października 2014

Różany wianek krok po kroku...Rose wreath DIY


Cześć

Dziś mały kurs jak zrobić bardzo fajny wianek który może być ozdoba domu na zewnątrz jak i wewnątrz.Ponieważ wianek po zasuszeniu się wystarczy polakierować i efekt jest bardzo fajny.
Na początek zrobiłam podkład za pomocą dratwy i suchej trawy ale można oczywiście kupić go a kosztuje niewiele.

Potrzebujemy:

Owoce dzikiej róży, czapki żołędzi, liście dębu, szyszki modrzewia (nie są one konieczne bo równie dobrze można zrobić wianek z samych owoców), pistolet do kleju na gorąco, klej dratwa i cierpliwość.

Krok 1
Obklejamy podkład z obu stron liśćmi oraz ładnie przycinamy.





Krok 2
Przyklejamy czapeczki żołędzi oraz szyszki naprzemiennie z owocami dzikiej róży. Trzeba wszystko bardzo dobrze mocowac i dokladbie, nie zalujac kleju.Staramy się zagospodarować każdą lukę ponieważ wraz z zasuszaniem.owoce zmniejszają swoja objętość.





Krok 3
Mocujemy sznurek badz dratwe badz kokardke jak kto woli i wianek gotowy.Możemy cieszyć się naszym dziełem.







Pozdrawiam
Ewa

wtorek, 7 października 2014

Różowy wianek...Pink wreath


Cześć.
Jesień jesień jesień..piękna pora roku bo aż tak kolorowa. Zazwyczaj kojarzymy ja z kolorem czerwonym pomaranczowym czy zoltym.A jakby miała być bordowo-różowa. :-D  W naturze to nie możliwe ale u mnie na blogu tak bo dziś prezentuje własnie wianek w tych kolorach. Byc moze nie kojarzy sie z jesienia ale ma wszystkie jej akcenty jak kwiaty suszki czy tez skorupki "czapeczki" zoledzi.Podstawa jest podkład z winobluszczu wykonany rzecz jasna prze zemnie.
Pozdrawiam Ewa











sobota, 4 października 2014

Jesień..Autumn..


Witam Wszystkich którzy chętnie do mnie zaglądają.Dziś kilka  zdjęć nowo powstałej ławeczki i jesiennych chwil czyli dynia w roli głównej i wianek oczywiście bo nie mogłoby się obyć bez niego.Ławeczkę z palet w całości zrobił mój mąż.Wprawdzie miałam ja zrobić sama ale przejął wyzwanie i myślę ze bardzo dobrze mu to wyszło.Bedzie inspiracja do powstania byc moze mebli ogrodowych na nastepny juz rok.Wianuszek zrobiony na podkładzie z winorośli pokrytej lakierobejca.Uważam ze winorośl czyli dzikie wino jest świetne do kręcenia wianków, chyba najlepiej jak do tej pory się prezentuje i robi ogólnie. W tym tyg uwiłam wianek z derenia jeszcze oraz modrzewia, ale to juz innym razem.Dyni białych nie mam na których jest taki szal na blogach ale za to mam inne pokręcone i kolorowe dyniatka oraz grzyby z przed domu.























Pozdrawiam
Ewa