niedziela, 22 marca 2015

Wianek Wielkanocny z tulipanami

Wianek Wielkanocny z tulipanami

Cześć Kochani

Wczoraj zawitała do Nas Wiosna a dziś zimno jak nie wiem.No ale bliżej Świat myślę ze zrobi się cieplej i jeszcze wiosenniej wiec mam dla Was Wianek Wielkanocny iście wiosenny.




















Pozdrawiam
Ewa

środa, 11 marca 2015

Różowo siankowo Wielkanocnie...

Różowo siankowo Wielkanocnie...


Cześć Kochani

Na blogach szaleje okres WIELKANOCNY pełną para rzecz jasna wiec u mnie dziś tez jajkowo Wielkanocnie a żeby było wesoło i milo to na różowo. Wianek zrobiłam ze słomy w formie tj warkocza choć to nie jest warkocz do końca. Jedynym "żywym" motywem jest mech który w rezultacie tez zasuszy sie ładnie,pozostałe elementy są sztuczne.Ale jakże cukierkowo wygląda ten Wianek.
Zgłaszam go do Wyzwania Szufladowego pt."Przez różowe okulary"










Pozdrawiam 
Ewa


piątek, 6 marca 2015

Wielkanocne jajo wianek

Wielkanocne jajo wianek

Cześć Kochani

Mam nadzieje ze choć chwile tęskniliście.Niestety obowiązki pochłaniają mi czas i trochę blog poszedł na drugi plan.Za to przychodzę do Was z Wiankiem Wielkanocnym troszkę nietypowym bo w kształcie jaja.













Pozdrawiam.
Ewa

wtorek, 10 lutego 2015

Poduszki w różyczki...


Poduszki w różyczki...


Cześć Kochani

Szycie wciąga i to bardzo. Czasem tak się Nam tylko wydaje ze fajnie jest coś tam uszyć niewielkiego no i zrobimy te parę rzeczy tylko na początek. Ale tak naprawdę w głowie kotłuje się tysiąc już innych pomysłów bynajmniej u mnie tak jest ze jedna myśl kreuje kolejna i kolejne pomysły i tak naprawdę idei jest mnóstwo a gorzej z czasem by je zrealizować.Z braku czasu ostatnio rzadko bywam na blogu i z góry przepraszam moich odwiedzających i tych których obserwuje ze tak rzadko zaglądam. W nagrodę do pokazania mam dziś parę kwiecistych poduszek.Ostatnio wogole bardzo podoba mi się taki kwiecisty motyw na poduszkach. Szukam już długo również odpowiedniego materiału by nadawał się na obicie, mam nadzieje ze wkrótce go zrealizuje.














Pozdrawiam mysle ze juz wiosennie choc ta pogoda zmienia sie nam diametralnie.
Ewa

wtorek, 27 stycznia 2015

Recycling czyli...zasłonki

Recycling czyli...zasłonki




Cześć Kochani

Dziś mam do pokazania recyclingowe zasłonki.A dlaczego recyclingowe ? bo materiał kupiłam w ciucholandzie za 6 zl była to kapa dwustronna.Jedna strona taka marmurkowa matowa a druga błyszcząca. Mam w planie dorobić jeszcze po jednej zasłonce ale w innym odcieniu lecz zależy na jaki kolor będę malować ściany a muszę bo po arcydziełach mojego synka i uzdolnieniach plastycznych mam graffiti na ścianach.












Pozdrawiam
Ewa



niedziela, 25 stycznia 2015

Patchworkowa poduszka


Patchworkowa poduszka



Cześć Kochani


Dawno dawno temu... chyba tak powinnam zacząć bo bardzo długo mnie nie było. Za to wracam pełną para.
Kiedyś wspominałam ze mam maszynę do szycia tylko jakoś nie było czasu by wreszcie ja rozszyfrować i opanować.
Wprawdzie nie były to moje pierwsze kroki z maszyna, bo już kiedyś próbowałam szyć na starym Łuczniku i dzięki temu nie byłam aż tak zielona w te klocki. Obecnie mam Singera Esteem i naprawdę krok milowy w porównaniu to tego co kiedyś było bo Łucznik na którym się uczyłam ma lekką ręka ponad 20 lat.
Ale metoda prób i błędów i oczywiście samo zaparciem i upartością osła  dobrnęłam do opanowania w 80 % a efektem jest m.in. poduszka.
Musze dorobić koniecznie drugą.  


środek-wkład