sobota, 26 kwietnia 2014

Domowo lifestylowo


Cześć,

Nie wiem czy zaglądaliście w zakładkę ogród bo tam jest post w którym wspominam o moich zwierzętach m.in. o Loli czyli mojej chomiczce. Wiecie jaki mi numer wykręciła?!!! szok. Kupiłam chomika z gratisem. hahaha Dziś zostałam szczęśliwą babcią prawdopodobnie pięciu chomików małych. Cała moja rodzinka się śmieję że mam rękę do interesów. Jak odwiedzę zoologiczny gdzie kupiłam Lolę to chyba każę Panu sprzedawcy alimenty płacić bo mi mega gratis sprzedał. Cyrk na kółkach jednym słowem.Także rodzinka mi się powiększa.

A teraz wrzucę Wam dwie inspiracje dla domu. Ostatnio szukam pomysłów jakby coś zmienić w domu. Na pierwszy plan chyba pójdą meble z kuchni. A pomysł mam taki:



Krzesła mam bardzo podobne, nie mają jedynie tych złączeń na dole. Widziałam nawet ostatnio podobną tkaninę w kwiaty tylko inne kolory dominujące były. No i stół mam inny ale pomysł z blatem w kolorze toffi jest bardzo fajny.
Drugi mój pomysł to zagospodarowanie tarasu. I szukając po internecie inspiracji odkryłam że naprawdę można robić super rzeczy z euro palet, które nie kosztują zbyt wiele bo ceny zaczynają się już od 10 zł nawet. Piaskownice dla dzieciaków są świetne, ale ja myślałam o czymś takim czyli ławeczkach i stoliku: 




Pozdrawiam.

 A jeszcze zobaczcie jaki fajny pomysł na doniczki :



3 komentarze:

  1. no to nieźle...ale się uśmiałam.,,,,a z palet ostatnio widziałam super ławeczkę z oparciem, więc się da, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah to teraz masz chomiczkowy raj! Zaluje ze moj Gumis nie ma potomstwa, ale za pozno pomyslalam o zonce dla niego. Bo teraz nie chcialabym mu zaklocac jakze spokojnego zycia. Tym bardziej, ze ma wielka klatke tylko dla siebie . Inspiracje piekne, szczegolnie pomysl na taras mi sie podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wystrój a teraz w szufladzie doniczkowe wyzwanie zapraszamy, tak a propo pomysłu

    OdpowiedzUsuń