czwartek, 27 marca 2014

Drzewko Wielkanocne....

Cześć,

Pamiętacie jak pokazywałam wam moje kule wiklinowe, które sama wykonałam? Zatem, dziś chciałam Wam zaprezentować jak jedna z kul została udekorowana.Zanim jednak doczekała sie bycia drzewkiem Wielkanocnym pomalowałam ją bejcą i polakierowałam. Jaja, to moje pierwsze jaja decoupażowe, są to wydmuszki z jaj kurzych.Gniazdko również wykonałam sama, podobnie jak pierwsza doniczkę decoupażową również, jest to doniczka plastikowa.Mech jest z mojego ogrodu,podobnie jak pień drzewka, który jest gałązką brzozy. Jak sie Wam podoba???? Niedługo pokaże wam druga kule, zupełnie w innym stylu niż ta.



1.


2.


3.


4.



5.



6.




7.




8.
 


3 komentarze:

  1. ale sliczne! Ja bym chetnie miala takie dzrewko na cala wiosne i po wielkanocy zastapic jajka ptaszkami :) sliczna robota :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki bardzo.dzis postaram sie wrzucic jeszcze jedno w zupelnie innej odslonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i pomysłowe.Widziałam naprawdę sporo drzewek wiosennych...ale to naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń